گفتگو با فرزاد آشوبی پیشکسوت پرسپولیس و مربی کنونی نوجوانان این تیم، آنالیز فنی جالبی را از تیم یحیی گل‌محمدی به دست می‌دهد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیسی سابق و برنده کفش طلای لیگ دسته اول قطر فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.
چند بازیکن تیم فوتبال پیکان درگیر ویروس سرماخوردگی شده‌اند و در تمرین این تیم شرکت نکردند.
تراکتور در غیاب چند بازیکن خود به مصاف پرسپولیس می‌رود.
ترکیب تراکتور برای بازی با پرسپولیس چند تغییر مهم مواجه می‌شود.
ذوب آهن در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر باید یکی از سخت ترین جدال هایش را برابر تیم همشهری اش برگزار کند.
محمود گودرزی در گفتگو با خبرنگار نبض بورس از عرضه اولیه های شرکت متعدد تا پایان سال جاری خبر داد. چند عرضه اولیه در راه است؟
ژاپن در دیداری تدارکاتی با همه نفراتش مقابل تیم ملی والیبال ترکیه شکست خورد.
رئیس کل گمرک گفت: ۴۴ درصد صادرات کالاهای غیر نفتی از مواد پتروشیمی است و ارزش کالاهای صادراتی پتروشیمی به علت کاهش قیمت جهانی ۱۸ درصد کاهش یافته است.
در سوختگی‌های درجه سوم که شدیدترین سوختگی است، عمیق‌ترین بافت زبان آسیب می‌بیند. قسمت‌هایی از زبان که دچار سوختگی درجه سوم شده‌اند ممکن است سیاه یا حتی سفید شوند. این نوع سوختگی می‌تواند باعث بی‌حسی یا دردی طاقت‌فرسا شود.
برای نگه‌داری طولانی مدت سبزی خوردن کار خاصی لازم نیست بکنید! همین که آن‌ها را به صورت نشسته داخل نایلون بریزید و تمام هوای داخل آن را خالی کنید و به صورت در بسته داخل یخچال بگذارید کافیست! حالت وکیومی که ایجاد می‌شود از خراب شدن سبزی جلوگیری می‌کند!
فلوشیپ اختلالات خواب، در خصوص اهمیت استراحت انسان و دلایل اختلال خواب، توضیحاتی داد.
سید محمد موسوی یک استوری جنجالی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
اگر نمی‌توانید هیچ آنتنی را روی روتر خود مشاهده کنید، به این معنی است که آن‌ها در داخل دستگاه هستند و شما نمی‌توانید موقعیت آن‌ها را تغییر دهید، بنابراین فقط مطمئن شوید که روتر در بهترین مکان برای ارائه ابزار‌های شما قرار دارد.
بررسی اظهارنامه های در جریان تشریفات ترخیص واردات کالاهای اساسی نشان می دهد که از ابتدای سال تا ۶ مرداد ماه ۱۳۲۴ هزار تن و به ارزش ۲۳۲ هزار و ۳۷۲ میلیارد ریال، هنوز ترخیص قطعی نشده اند.
اگر به‌دلیل سابقه مصرف سیگار و سن در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به سرطان ریه هستید، غربالگری منظم سرطان ریه ممکن است برای شما ضروری باشد. غربالگری می‌تواند به تشخیص زودهنگام سرطان ریه کمک کند، آنهم زمانی‌که ممکن است درمان آن آسان‌تر باشد. غربالگری فقط برای افرادی که در معرض خطر بالای سرطان ریه هستند، توصیه می‌شود.
استقلال از لحاظ برنامه‌ریزی و جذب بازیکن از رقبا عقب‌تر باشد. این مورد را می‌شود با بالابردن فشار تمرینات جبران کرد، ولی واقعیت این است که رضایت هواداران و دلگرمی کادر فنی را نمی‌شود به این سادگی فراهم کرد. استقلالی‌ها در روز‌های اخیر مدام شاهد تقویت رقبا بوده و خودشان در موضع ضعف قرار داشته‌اند. حالا که علی خطیر آمده و مدیریت این باشگاه سروسامانی پیدا کرده است، به نظر می‌رسد غیر از جذب چند بمب نقل و انتقالاتی، چیز دیگری نتواند این تیم را از شرایط کنونی نجات دهد.
سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ضرباتی که این رشته خورده و می‌خورد از ضعف مدیریت بوده و چند سال دیگر هم تاثیرات آن ادامه دارد.
سرمربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد می‌گوید با پوشش نقاط ضعف تیم به دنبال صعود به لیگ برتر است.
مس کرمان که در بازی شش امتیازی هفته قبل خود برابر نفت آبادان از تصمیمات داوران متضرر شد، در چند روز گذشته صحبت های زیادی را در رابطه با داوری بازی های پیش روی خود انجام داد.
ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول، می‌گوید موفقیت‌ سالهای گذشته لیورپول را «لوس کرده است». او می‌گوید ضعف عجیب قرمزها در این فصل بازیکنان را هم مثل هواداران شوکه کرده است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت دیدار پرسپولیس و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: اقدامی که پرسپولیسی‌ها در چند دیدار اخیر انجام دادند نتیجه برعکس برایشان داشت.
با گذشت چند روز از شکست اروگوئه در مقابل ایران بحث درباره دلایل این شکست و شرایط اروگوئه در جام جهانی در رسانه‌های این کشور ادامه دارد.
رئیس اداره بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت درباره علائم آبله میمونی، توضیح داد: علائم معمولا شامل تب، سردرد شدید، درد‌های عضلانی، کمردرد، ضعف، تورم غدد لنفاوی و بثورات پوستی است. بثورات پوستی معمولا در عرض یک تا سه روز پس از شروع تب آشکار می‌شوند. تاول‌ها ممکن است صاف یا کمی برجسته بوده و با مایع شفاف یا زرد پر شده و سپس پوسته، پوسته و خشک شده و بریزند. تعداد تاول‌ها در یک فرد می‌تواند از چند عدد تا چند هزار متغیر باشد. بثورات روی صورت، کف دست‌ها و کف پا، دهان، اندام تناسلی و چشم بروز می‌کند.
رهبر انقلاب اسلامی با تأیید سخنان امیر قطر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، ظلم چند ده‌ساله صهیونیستهای خبیث به مردم فلسطین را واقعیتی تلخ و ضربه‌ای به دنیای اسلام و جهان عرب خواندند و گفتند: در مقابل این جنایتها، توقع جمهوری اسلامی ایران از دنیای عرب ورود صریح به میدان عمل سیاسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ